4:42 PM 15 მხიარული ლოგოტიპი, რომლებმაც თავიანთი კომპანიის რეპუტაცია შელახეს |
ლოგოტიპი – ნებისმიერი საფირმო ბრენდის მნიშვნელოვანი ელემენტია. მას შეუძლია პროდუქტი ცნობადი და დასამახსოვრებელი გახადოს, მაგრამ ხდება შემთხვევები, როცა ლოგოტიპი კომპანიას ყველასათვის სასაცილოს ხდის, როგორც ამ პოსტში წარმოდგენილი დიზაინერების, რეკლამის ოსტატების და მარკეტოლოგების “ქმნილებებშია”. 1. კათოლიკური ეკლესიის ახალგაზრდული საქმეების კომიტეტის ლოგოტიპი ეს ლოგოტიპი 1973 წელს მოიფიქრეს. მიუხედავად საკმაოდ უხერხული გრაფიკული გამოსახულებისა, მან Art Directors Club-ის პრემიაც კი მოიპოვა. დიზაინერების ჩანაფიქრით, ნახატზე გამოსახულია მღვდელი და პატარა ბიჭი.
2. ბრენდ A-Style-ის სახელგანთქმული ლოგოტიპი
ეს ლოგოტიპი შექმნეს ცოტათი ადრე მანამ, სანამ ბაზარზე ცნობილი იტალიური ბრენდი გამოჩნდებოდა. 1989 წელს ეს ნიშანი გახდა პარტიზანული მარკეტინგის სიმბოლო, ხოლო ბრენდის პროდუქცია პირველად გაიყიდა იტალიაში 1999 წელს.
3. დიდი ბრიტანეთის სახაზინო მართვის ლოგოტიპი (OGC Office of Governement Commerce)
თუ გინდა რაიმე საგნის მიმართ შეცვალო შეხედულება, საკმარისია მას სხვა კუთხით შეხედო.
4. ლოგოტიპი Mont-Sat
ენთუზიაზმით აღსავსე ეს ლოგოტიპი პოლონურ კომპანიას ეკუთვნის, რომელიც თანამგზავრული ანტენების გაყიდვით და მონტაჟითაა დაკავებული.
5. არლინგტონის პედიატრიის ცენტრის ლოგოტიპი
საბედნიეროდ, მარკეტოლოგები დროზე მიხვდნენ შეცდომას და ეს ნახატი სხვა, უფრო სერიოზულით შეცვალეს.
6. Pepsi-ის ლოგოტიპი
სურათზე ცხადად ჩანს ადამიანი, რომელსაც სიმსუქნის პრობლემა აწუხებს. მაინც რის თქმა სურდათ ამით კომპანია Pepsi-ის მესვეურებს?
7. სტომატოლოგიური კლინიკის ლოგოტიპი
ამ ნახატზე კბილის ექიმი რაღაც საეჭვო პოზაშია გამოსახული.
8. ლოგოტიპი Computer Doctor
ეს მხოლოდ და მხოლოდ ორღილაკიანი მაუსია, სხვა არაფერი გეგონოთ
9. შვედური კომპანიის ლოგოტიპი
შვედური უძრავი ქონებით ვაჭრობის კომპანიის Locum-ის მარკეტოლოგებს არც კი უცდიათ ინგლისურ ენაზე ეთარგმნათ სიტყვები : «I love cum». ამ ფრაზამ არა მგონია გაამყაროს კომპანიის რეპუტაცია (ვისაც ინგლისური ცუდად ესმის, განვმარტავ, რომ cum სპერმას ნიშნავს).
10. ლოგოტიპი CatWear
აი ასე გამოიყურება თავისუფალი ქალის ტანსაცმლის ცნობილი მარკის ლოგოტიპი.
11. 2012 წლის ლონდონის ოლიმპიური თამაშების ლოგოტიპი
ამ სიმბოლოს შექმნისათვის სააგენტომ Wolff Olins დაიმსახურა 400 ათასი ფუნტი სტერლინგი და უამრავი კრიტიკა.
12. იაპონური ფარმაცევტული კომპანიის Kudawara Pharmacy-ის ლოგოტიპი
ამ ლოგოტიპში ასო K აღებული იქნა სიტყვა Kudawara-ადან, მაგრამ ნახატი ორაზროვნად მიგვანიშნებს არა ფარმაკოლოგიაზე, არამედ სულ სხვა რამეზე.
13. სახელწოდება Kidsexchange
ეს დასახელება შეიძლება ორგვარად გავიგოთ : «Kid Sex Change» ანუ ბავშვის სქესის შეცვლა ან «Kids Exchange» ანუ ბავშვების გაცვლა, არადა ეს მხოლოდ და მხოლოდ საკომისიო მაღაზიაა.
14. ჯაზური ცეკვების სტუდიის ლოგოტიპი
სინამდვილეში ეს მოცეკვავე წყვილების სილუეტებია, მაგრამ თუ ნახატს სხვა კუთხით შევხედავთ….
15. ბრაზილიის აღმოსავლეთის კვლევითი ინსტიტუტის ლოგოტიპი
დიზაინერებმა ეს ლოგოტიპი ჩაიფიქრეს, როგორც ჩაის სახლის უკან ჩამავალი მზე, მაგრამ როგორც ხედავთ, სულ სხვა რამე გამოუვიდათ. |
კატეგორია: საინტერესო | ნანახია: 889 | | |
სულ კომენტარები: 0 | |